Toimitusehdot
Huomio!
Kaikki tässä tuoteluettelossa esiintyvät numerot ja tiedot ovat viitteellisiä.
Emme valitettavasti voi vastata luettelon mahdollisista virheistä.
Tuotteen sopivuudesta tai oikeellisuudesta ko. laitteeseen vastaa aina viimekädessä asentaja.
Numerovertailut vain soveltuvin osin sitoumuksetta.
Verkkokaupan toimitustavat
Toimitushinnat- ja ehdot voimassa kotimaan tilauksiin. Delivery terms valid for domestic orders.
Nouto myymälästä
Valuraudantie 1, 00700 Helsinki
DB Schenker Noutopistepaketti
Toimitusaika 1–3 arkipäivää. Saat ilmoituksen tekstiviestillä tai kirjeellä, kun paketti noudettavissa valitsemastasi R-Kioskin tai Keskon noutopisteestä.
Nouto Postin pakettiautomaatista
Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun se itselle parhaiten sopii. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys.
Postipaketti
Nouda tilauksesi valitsemastasi postista. Postin tiheä verkosto takaa että paketin voi noutaa läheltä silloin kun se itselle parhaiten sopii. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys.
Postin Kotipaketti
Postin KOTIPAKETTI on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Posti ottaa Sinuun yhteyttä ennen toimitusta ja sopii kanssasi
jakeluajankohdan - sovittavat jakeluajat vaihtelevat alueittain klo 09.00-21.00 välillä.
Schenker Express
Toimitetaan perille käsittelypäivän jälkeisenä arkipäivänä.
Lavarahti Schenker
Osa ostoskorissasi olevista tuotteista voidaan toimittaa ainoastaan erikoisrahtina.
Pikakuriiri pääkaupunkiseudulle
Pääkaupunkiseudulla 3 h tilauksesta. Toimitukset arkisin klo 10.00 - 17.00
Matkahuolto Lähellä paketti
Nouto valitsemastasi Matkahuollon toimi- tai pakettipisteestä (mm. K-kaupat, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on lähes 2000 kautta maan. Matkahuollon paketit lähtevät meiltä kaksi kertaa päivässä, joten parhaimmillaan toimitus voi olla salamannopea. Nopeimmin tilaus saapuu Matkahuollon toimipisteisiin, mutta pakettipisteet tarjoavat pidemmät aukioloajat ja tiheämmän verkoston.
Matkahuolto Kotijakelu Kuluttajille
Erinomainen palvelu esimerkiksi silloin, kun kyseessä on iso ja painava paketti tai vastaanottaja ei muuten pääse noutamaan pakettia. Kotiintoimitusaika sovitaan vastaanottajan kanssa, toimitukset myös iltaisin ja viikonloppuisin. Palvelu joustaa vastaanottajan tarpeen mukaan, myös jättö ilman kuittausta kotiovelle. Turvallinen luovutus ilman fyysistä kontaktia.
Matkahuolto Jakopaketti Yrityksille
Soveltuu erityisesti yrityksille perille toimitettaviin lähetyksiin. Jaetaan vastaanottajille perille arkisin klo 8-16 välisenä aikana toimitusaikaa erikseen sopimatta.
Posti Express paketti 18,90 €
Tee tilaus klo 15.00 mennessä. Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen seuraavana arkipäivänä klo 14 mennessä. Ei ennakkoilmoitusta. Mikäli et ole paikalla, tilauksesi on noudettavissa saapumisilmoituksessa kerrotusta paikasta. Ota henkilöllisyystodistus mukaan.
Verkkokaupan toimitusehdot, Voimassa 1.8.2016 alkaen.
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Adita Oy y-tunnus 1510268-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Hinnoittelu
Aditan verkkokaupan hinnat ovat verollisia hintoja sisältäen ALV:n 25,5%. Aditan verkkokaupan hinnat koskevat vain verkkokaupasta
tehtäviä tilauksia. Myymälämme hinnat voivat poiketa verkkokaupan hinnoittelusta.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://www.adita.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilauksesi sisällön ja laskun loppusumman. Voit tarkastaa tilauksesi myös sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta.
Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitus suoraan kotiin tai työpaikalle pääsääntöisesti seuraavaksi arkipäiväksi.
Tilaamalla tuotteet ennen klo 15:00 ne ehtivät saman päivän postitukseen, mikäli tuotetta on varastossa.
Huom! Toimitustapa ei vaikuta normaaliin käsittelyaikaamme (ennen klo 15:00 tilatut varastotuotteet ehtivät pääsääntöisesti saman päivän kuormaan).
Tarkistathan Postin toimitusaikakyselystä , että palvelu on mahdollinen alueellesi (joillekin alueille toimitus tapahtuu vasta 2. arkipäivänä). Aseta lähtöpostinumeroksi 00700.
Jos valitset toimitustavaksi Matkahuollon, tuotteet tulee tilata ennen klo. 11:00 niin ne ehtivät saman päivän toimitukseen mikäli tuotetta on varastossa. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina. Pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/
Painavat ja erikoiskäsittelyä vaativat tuotteet
Toimitustapojen normaalihinnoittelu ei ole voimassa erikoisrahtia tai -käsittelyä vaativille tuotteille. Esimerkiksi jos tilaus sisältää liian painavia, suuria, tai erikoiskäsittelyä vaativia tuotteita. Jos tilauksessa on tällaisia tuotteita verkkokaupan asiakaspalvelu on yhteydessä tilaajaan ennen toimitusta, sopivan rahtitavan valitsemiseksi.
Vaihto- ja palautusehdot, (HUOM! Emme lunasta jälkivaatimus / postiennakko -lähetyksiä)
Asiakkaalla on 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Ole ystävällinen ja ilmoita palautuksesta meille etukäteen sähköpostilla verkkokauppa@adita.fi
Tuote on pidettävä olennaisesti muuttumattomana ja arvoltaan vähentymättömänä siihen saakka, kunnes asiakas on päättänyt pitää tavaran. Tuotetta ei katsota käyttöön otetuksi, mikäli asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Esimerkiksi sähköosien sovittaminen paikoilleen katkaisee palautusoikeuden.
Voit lähettää palautuksen meille veloituksetta. Ilmainen palautus ei koske rahdilla palautettavia tuotteita. Asiakas vastaa siis palautuskustannuksista niiden tuotteiden osalta, jotka painonsa tai kokonsa puolesta edellyttävät erilliskuljetusta.
Hyvitämme palautetun tuotteen ostosumman, kun tuote on tarkistettu palautusosastollamme ja täyttää määritellyt palautusehdot. Emme hyvitä tuotteen toimittamisesta aiheutuneita kuluja.
Emme lunasta jälkivaatimus- tai postiennakko -lähetyksiä.
- Postin sopimustunnuksella 638688. Laita pakkauksen päälle selkeästi kirjoitettuna pelkkä sopimustunnus, osoitetietoja ei tarvita.
- DB Schenker noutopistepaketit kuluttaja voi palauttaa lähetyksen lähimpään DB Schenker-noutopisteeseen samalla lähetystunnuksella millä paketti on noudettu. Tällöin lähettäjällä on oltava toimipiste, johon DB Schenker voi palautuksen toimittaa. Alkuperäisessä paketissa ollut kollitarra kannattaa säilyttää, koska se nopeuttaa palauttamista huomattavasti.
- Matkahuolto sopimustunnuksella 9549049. Laita pakkauksen päälle selkeästi kirjoitettuna pelkkä sopimustunnus, osoitetietoja ei tarvita.
HUOM. Emme nouda pakettipisteisiin toimitettuja palautuksia.
Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille, tilatuille tai muokatuille tuotteille ei myönnetä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, sekä kopio Adita Oy:n tilausvahvistuksesta
Vaihtolaitteiden palautus, vaihtolaite on palautettava meille 30 päivän sisällä ostoksesta.
Vaihtolaitteen hintaan lisätään runkoveloitus, jonka palautamme vanhaa kunnostuskelpoista runkoa vastaan. Palautus on ilmainen, voit siis käyttää yllämainittuja palautustapoja. Vaihtorunko on aina palautettava samassa tuotepakkauksessa, jossa olet saanut tilaamasi vaihtolaitteen. Vaihtorunko hyvitetään tarkastuksen ja hyväksymisen jälkeen. Vaihtorungon tulee olla alkuperäisvalmistajan tai laadultaan vastaavan, purkamaton, tunnistettavissa oleva sekä kunnostuskelpoinen.
Palautusosoite:
Adita Oy
Valuraudantie 1
00700 Helsinki
Verkkokaupan sähköpostiosoite:
verkkokauppa@adita.fi
Emme vastaanota palautuksia yli 30 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen verkkokauppa@adita.fi tai puh. 0207 789 789.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Adita Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Adita Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
MYYMÄLÄ
Valuraudantie 1 00700 Helsinki
Avoinna ma–pe 7.30–17
VERKKOKAUPAN ASIAKASPALVELU
ma–pe 9-16
puh. 0207 789 789
verkkokauppa@adita.fi
VARAOSAT JA TARVIKKEET
ma–pe 7.30–17
puh. 0207 789 789
adita@adita.fi
HUOLTO
ma–pe 8–16
puh. 0207 789 789