Verkkokaupan toimitustavat

Nouto myymälästä 0.00
Valuraudantie 1, 00700 Helsinki

DB Schenker Noutopistepaketti 4,90 €
Toimitusaika 1–3 arkipäivää. Saat ilmoituksen tekstiviestillä tai kirjeellä, kun paketti noudettavissa valitsemastasi R-Kioskin tai Keskon noutopisteestä.

Nouto Postin pakettiautomaatista 5,90 €
Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun se itselle parhaiten sopii. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys.

Postipaketti 6,90 €
Nouda tilauksesi valitsemastasi postista. Postin tiheä verkosto takaa että paketin voi noutaa läheltä silloin kun se itselle parhaiten sopii. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys.

Schenker Express 15,90 €
Toimitetaan perille käsittelypäivän jälkeisenä arkipäivänä.

Lavarahti Schenker 49,00 €
Osa ostoskorissasi olevista tuotteista voidaan toimittaa ainoastaan erikoisrahtina.

Pikakuriiri pääkaupunkiseudulle 39,00 €
Pääkaupunkiseudulla 3 h tilauksesta. Toimitukset arkisin klo 10.00 - 17.00

Posti Express paketti 18,90 €
Tee tilaus klo 15.00 mennessä. Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen seuraavana arkipäivänä klo 14 mennessä. Ei ennakkoilmoitusta. Mikäli et ole paikalla, tilauksesi on noudettavissa saapumisilmoituksessa kerrotusta paikasta. Ota henkilöllisyystodistus mukaan.

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.8.2016 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Adita Oy y-tunnus 1510268-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://www.adita.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilauksesi sisällön ja laskun loppusumman. Voit tarkastaa tilauksesi myös sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Klarna Checkout

Henkilöasiakkaidemme maksuliikenne tapahtuu Klarna Groupin tarjoaman Klarna Checkout -palvelun kautta. Palvelun avulla ostosten tekeminen on nopeaa, joustavaa ja turvallista. Palveluun tunnistautuminen on helppoa ja voit kätevästi valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankkimaksu sekä debit- ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot. Ajantasaiset ehdot löydät kassasivultamme. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Klarna Checkout – palvelun kautta tapahtuneissa kortti- ja verkkopankkimaksuissa maksun saajana on Digital River World Payments AB.

Klarna tili - Osamaksu

Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti. Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9€ tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois. Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti. Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

  • Muista lukea Klarna tiliehdot tästä
  • Klarna asiakaspalvelu, klikkaa tästä

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tilaamalla tuotteet ennen klo 12 ne ehtivät saman päivän postitukseen, mikäli tuotetta on varastossa. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina. Pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/

Painavat ja erikoiskäsittelyä vaativat tuotteet



Jos asiakkaan tilaama tuote, tai laajempi tilaus sisältää tuotteen, joka on liian painava, suuri, tai vaatii erikoiskäsittelyä, tilaus lähetetään aina lavarahdilla. Tälläisissä tapauksissa pakettien normaalihinnoittelu ei ole voimassa. Laskutamme jälkikäteen rahtiosuuden alk. 30 € asiakkaalta. Akut lähetämme aina VAK-lavarahtina.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on 60 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Ole ystävällinen ja ilmoita palautuksesta meille etukäteen sähköpostilla verkkokauppa@adita.fi tai puhelimitse 0207 789 789

Tuote on pidettävä olennaisesti muuttumattomana ja arvoltaan vähentymättömänä siihen saakka, kunnes asiakas on päättänyt pitää tavaran. Tuotetta ei katsota käyttöön otetuksi, mikäli asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Esimerkiksi sähköosien sovittaminen paikoilleen katkaisee palautusoikeuden.

Voit lähettää palautuksen meille veloituksetta, (ei koske rahdilla palautettavia tuotteita.)
Emme lunasta jälkivaatimus- tai postiennakko -lähetyksiä.

  • Postin sopimustunnuksella 638688
  • DB Schenker noutopistepaketit Kuluttaja voi palauttaa lähetyksen lähimpään DB Schenker-noutopisteeseen samalla lähetystunnuksella millä paketti on noudettu. Tällöin lähettäjällä on oltava toimipiste, johon DB Schenker voi palautuksen toimittaa. Alkuperäisessä paketissa ollut kollitarra kannattaa säilyttää, koska se nopeuttaa palauttamista huomattavasti.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille, tilatuille tai muokatuille tuotteille ei myönnetä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • kopio Adita Oy:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:
Adita Oy
Valuraudantie 1
00700 Helsinki

Verkkokaupan sähköpostiosoite:
verkkokauppa@adita.fi

Emme vastaanota palautuksia yli 60 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen verkkokauppa@adita.fi tai puh. 0207 789 789.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Adita Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Adita Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.